вівторок, 19 лютого 2013 р.

Рада НТ ПНПФ "Енергорезерв" обрала ТОВ "ВСЕАПФ" для обслуговування свого фонду

Рада фонду Непідприємницького товариства "Професійний недержавний пенсійний фонд працівників енергетики та електротехнічної промисловості України "Енергорезерв" повідомляє про передачу системи персоніфікованого обліку Непідприємницького товариства "Професійний недержавний пенсійний фонд працівників енергетики та електротехнічної промисловості України "Енергорезерв".


Дата початку (дата фіксації) та закінчення передачі системи персоніфікованого обліку:
Дата початку (дата фіксації): 22 січня 2013 року.Дата закінчення передачі системи персоніфікованого обліку: 28 січня 2013 року.

З 29 січня 2013 року система персоніфікованого обліку Непідприємницького товариства "Професійний недержавний пенсійний фонд працівників енергетики та електротехнічної промисловості України "Енергорезерв" працюватиме у звичайному режимі. ТОВ "ВСЕАПФ" виконуватиме всі операції від імені Фонду відповідно до діючого законодавства. 

Довідка:Непідприємницьке товариство "Професійний недержавний пенсійний фонд працівників енергетики та електротехнічної промисловості України "Енергорезерв (код ЄДРПОУ 34191038) зареєстрований 15 березня 2006 року. Засновником фонду є Профспілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості України. Голова Ради фонду  Шишов Сергій Сергійович.Адміністратор фонду: Товариство з обмеженою відповідальністю «Всеукраїнський адміністратор пенсійних фондів».Компанія з управління активами: Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами «Всесвіт» (код ЄДРПОУ 32800074).Банк-зберігач: Публічне акціонерне товариство «Банк «Кліринговий Дім»  (код ЄДРПОУ 21665382).

Джерело: vseapf.com.ua

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити