четвер, 6 вересня 2012 р.

Зміни до Закону "Про недержавне пенсійне забезпечення".

З 19.07.2012 набрали чинності зміни до Закону "Про недержавне пенсійне забезпечення".

Зокрема,  змінами передбачено, відміна верхньої планки для встановлення учасником пенсійного віку. Відтепер учасник може встановити собі пенсійний вік у будь-який час, починаючи з 50 років.


Вкладниками на користь учасника можуть бути чоловік, дружина, батьки, рідні брат, сестра, дідусь, бабуся, діти, у тому числі усиновлені, батьки чоловіка/дружини.


Ці зміни передбачені Законом України "Про заходи щодо реформування пенсійної системи" від 08.07.2011 року  № 3668-vi внесені зміни до Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення"

джерело vseapf.com.ua

1 коментар:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити